Australia record easy 10 wicket win over India in first time ODI

Australia record easy 10 wicket win over India in first time ODI

ممبئی: اوپنرز ڈیوڈ وارنر اور آرون فنچ نے ریکارڈ شراکت میں آسٹریلیا کو پہلے ایک روزہ بین الاقوامی میچ میں 10 وکٹوں سے شکست دے کر کامیابی حاصل کی۔

وارنر نے 128 رن بنائے جبکہ کپتان فنچ 110 رنز بنا کر آسٹریلیائی ٹیم نے 256 کے ہدف کا تعاقب ممبئی میں صرف 37.4 اوور میں تین میچوں کی سیریز میں 1-0 کی برتری حاصل کرلی۔

پیس مین مچل اسٹارک نے بھی تین وکٹوں کی مدد سے کلیدی کردار ادا کیا جس نے ہندوستان کو 49.1 اوور میں 255 رنز بنا کر آؤٹ کرنے میں مدد کی جب گذشتہ سال ورلڈ کپ سے سیاحوں نے پہلے 50 اوور میں پہلے فیلڈنگ کا انتخاب کیا تھا۔

لیکن یہ وارنر اور فنچ کی بائیں دائیں بیٹنگ کی جوڑی تھی جس نے ہندوستان کے خلاف ون ڈے میچوں میں کسی بھی وکٹ کے لئے سب سے زیادہ 258 رن کی شراکت قائم کی۔

وارنر نے اپنی 18 ویں ون ڈے سنچری 88 گیندوں میں ہندوستانی تیز جسپریت بمراہ کی گیند پر باؤنڈری کے ساتھ اٹھائی جب وہ خوشی کے ساتھ چھلانگ لگایا اور ناک کو خوش کرنے کے لئے اپنے ہیلمٹ کو چوما۔

فنچ نے 108 گیندوں میں اپنی سنچری مکمل کی لیکن یہ وارنر ہی تھا جو 17 رنز میں سے دو چوکوں کی مدد سے مکمل ہوا۔ انہوں نے تین چھکے بھی لگائے۔

ہندوستان کے لئے ، کے ایل راہل ، جنہوں نے ہندوستانی اننگز میں 47 رنز بنائے تھے ، باقاعدہ اسٹمپر رشبھ پنت کی بیٹنگ کے دوران ہیلمٹ پر لگنے والی ہٹ دھرمی کے بعد وکٹ برقرار رکھے تھے۔

راہول اور دھون کے مابین یہ دوسرا وکٹ 121 رنز تھا جس نے ہندوستان کو بڑے اسکور کے لئے کھڑا کردیا لیکن وہ 35 کی ترسیل کی جگہ 134-1 سے 164-5 پر کھسک گیا۔

بائیں ہاتھ کے دھون نے 91 گیندوں میں 9 رنز کی اننگز میں نو چوکے اور ایک چھکا توڑا اور راہول نے اسے اچھی طرح سے سپورٹ کیا جنھوں نے اشٹن آگر کے بائیں ہاتھ کے اسپن سے گرنے سے پہلے 47 رنز بنائے تھے۔

پیٹ کمنس کو دوسرے کنارے سے واپس لایا گیا تاکہ دھون کو پویلین بھیجنے کے لئے پویلین واپس بھیج دیا گیا جہاں آگر نے کیچ لیا۔

کپتان ویرات کوہلی زیادہ دیر نہ ٹھہرا ، زیمپا کو چھکے مارتے ہوئے وہ 16 رنز بناکر کیچ آؤٹ ہوئے اور اگلی ہی گیند پر بولڈ ہوگئے۔

25 رنز بنانے والے پینت اور رویندر جڈیجا نے حملہ آور شراکت کے ساتھ 49 رنز بنائے۔ لیکن کین رچرڈسن نے دعوی کیا کہ جڈیجا اور کمنس نے 28 رن پر پینٹ حاصل کیا۔

کمنس کی طرف سے ایک چھوٹی سی گیند تیزی سے پینٹ کی طرف چل پڑی جو ایک پل کے لئے گیا ، ہیلمیٹ پر ایک اوپری کنارے ملا اور گیند نقطہ کی طرف لپک گئی۔

نمبر 10 کے بلے باز کلدیپ یادو نے اسٹیو اسمتھ کی براہ راست تھرو سے رن آؤٹ ہونے سے پہلے ہندوستان کے اسکور کو 250 کے اسکور پر آؤٹ کرنے میں ایک مفید 17 رن بنائے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *