COAS sats Pakistan play responsible and positive role in

COAS sats Pakistan play responsible and positive role in

راولپنڈی: چیف آف آرمی اسٹاف (سی او اے ایس) جنرل قمر جاوید باجوہ نے منگل کو کہا کہ پاکستان اپنی قومی سلامتی اور دفاع میں سمجھوتہ کیے بغیر علاقائی تناؤ کو ختم کرنے میں “ذمہ دار اور مثبت کردار” ادا کرتا رہے گا۔

جنرل باجوہ نے جنرل ہیڈ کوارٹر (جی ایچ کیو) میں کارپس کمانڈرز کانفرنس کی صدارت کرتے ہوئے ہندوستان کی طرف سے دھمکی آمیز بیانات اور امریکہ کی ایران کے “ابھرتے ہوئے” صورتحال پر تبادلہ خیال کیا۔

انٹر سروسز پبلک ریلیشنز (آئی ایس پی آر) کی جانب سے آرمی چیف کے حوالے سے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ ہندوستانی آرمی چیف جنرل منوج مکند کے حالیہ ریمارکس کے حوالہ سے علاقائی امن کے لئے پاکستان ایک “اہم شریک” ہے۔ انہوں نے کہا تھا کہ اگر ان کی فوج کو بھارتی پارلیمنٹ سے آزاد کشمیر کو پاکستان سے ‘دوبارہ دعوی’ کرنے کا حکم مل گیا تو وہ فوجی کارروائی کرے گی۔

“پاکستان خطے میں امن و استحکام کی کوششوں میں نمایاں شراکت کے ساتھ نمایاں شراکت میں نمایاں شراکت داروں میں سے ایک ہے۔ ہم قومی سلامتی اور مادر وطن کے دفاع پر کسی بھی قیمت پر سمجھوت کئے بغیر اس مقصد کے لئے اپنا ذمہ دار اور مثبت کردار ادا کرتے رہیں گے ،” ایک بیان پڑھیں آئی ایس پی آر سے

امریکہ ایران تناؤ
واشنگٹن اور تہران کے مابین گذشتہ دو ہفتوں میں صدر ٹرمپ کے حکم پر امریکی ڈرون حملے کے نتیجے میں اعلی ایرانی کمانڈر قاسم سلیمانی کی ہلاکت کے بعد تناؤ میں اضافہ ہوا ہے۔ تہران نے کچھ دن بعد عراق میں دو فوجی اڈوں کو نشانہ بنایا اور بیلسٹک میزائلوں سے امریکی فوجیوں کو رہائش فراہم کی۔

وزیر اعظم عمران خان کی ہدایت پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے اپنے ایرانی اور سعودی ہم منصبوں کے ساتھ پچھلے کچھ دنوں میں ملاقاتیں کیں۔ پاکستان نے واضح کردیا تھا کہ وہ دوبارہ کسی اور کی جنگ میں حصہ نہیں لے گی۔

آرمی چیف نے آزادکشمیر میں جانی نقصان پر غم کا اظہار کیا
آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے آزاد جموں و کشمیر اور بلوچستان میں شدید برف باری کے نتیجے میں جانی نقصان پر غم کا اظہار کیا۔ انہوں نے سوگوار خاندانوں سے تعزیت بھی پیش کی۔

آرمی چیف نے بچاؤ اور امدادی کاموں کے لئے سول انتظامیہ کو مسلسل امداد کی ہدایت کی۔

آئی ایس پی آر نے کہا ، “آرمی ہیلی کاپٹر شاردہ ، سرگن ، بکوال اور طوبت کے برف سے متاثرہ علاقوں میں آپریشن کر رہے ہیں ،” انہوں نے مزید کہا کہ پاک فوج کی شہری تلاشی اور ریسکیو ٹیمیں پھنسے ہوئے آبادی کو نکال رہی ہیں۔

آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ متاثرہ خاندانوں کو ڈاکٹر ، پیرا میڈیکس ، خیمے ، راشن ، کمبل ، اور دوائیں فراہم کی جارہی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *